Heb je geen idee of de content die je maakt daadwerkelijk ergens aan bijdraagt? En ben je het zat om steeds op het laatste moment ‘even een Facebook-post’ te moeten maken? Dan is de 4P-methode wat voor jou. De 4P-methode is een praktische manier om structuur en focus aan te brengen in je communicatie, waarmee je de tools in handen hebt om elke dag weer content te creëren die de relatie met je publiek versterkt.
Content maken met de 4P-methode

De 4P-methode
- Pijler
- Publiek
- Perspectief
- Platform

Na deze training weet je:
- Hoe een contentstrategie eruitziet
- Hoe je de switch maakt van ad-hoc naar proactief content maken
- Hoe je aansluit bij de belevingswereld van je publiek
- Op welke verschillende manieren je content kunt insteken
- Wat de kansen zijn per kanaal
Wie? Wat? Waar? Hoe? Wanneer?
Deze training is geschikt redactie- en communicatieteams in de (semi-) publieke sector. De training zit vol inspirerende voorbeelden, en we gaan zowel gezamenlijk als individueel aan de slag met het maken van content. Ook gebruiken we de contentkalender Tellr, die vanuit de 4P-methode is ontwikkeld. We geven deze training het liefst op locatie, maar online via bijvoorbeeld Teams of Webex is ook mogelijk. Om de interactieve aard van de training te waarborgen, hanteren we een maximum aantal van 8 personen.
Interesse?
Wil je gerichter communiceren en meer resultaat halen uit je content? Wij helpen je op weg met een praktische en toegankelijke training. Neem contact met ons op en ontdek wat de 4P-methode voor jouw organisatie kan betekenen.
Neem contact opWaarom Buzzzle?
Bij Buzzzle combineren we werkervaring in de publieke sector met kennis van communicatie. Wij begrijpen de politiek-bestuurlijke dynamiek van een organisatie en weten wat er belangrijk is als het gaat om doelgroepgericht communiceren.
We maken strategieën die niet alleen informeren, maar ook gericht zijn op het dichten van de kloof in vertrouwen tussen publieke organisaties en hun inwoners.
